فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان:

۱۴۱ مجرم سایبری در گلپایگان دستگیر شدند 

سرهنگ «محمدی» از دستگیری ۱۴۱ مجرم سایبری که بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال از کاربران اینترنت کلاهبرداری کرده بودند خبر داد.  
کد خبر: ۶۲۸۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹ - 07November 2023

141 مجرم سایبری در گلپایگان دستگیر شدند به گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ «علی اصغر محمدی» فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی شکایات ۵۸ نفر از شهروندان مبنی بر این که افرادی ناشناس در فضای مجازی در قبال تحویل کالا با قیمت مناسب مبالغی را از آنان کلاهبرداری کرده اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا فرماندهی انتظامی شهرستان گلپایگان قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام اقدامات تخصصی و پلیسی مشخص شد متهمان در سایت‌های واسطه گر اقدام به تبلیغ کالا کرده، اما پس از دریافت وجه از کاربران اینترنت هیچ گونه کالایی را برای آن‌ها ارسال نمی‌کردند.

فرماندهی انتظامی شهرستان گلپایگان با بیان اینکه کلاهبرداران با این شیوه ۲۵ میلیارد ریال از مال باختگان کلاهبرداری کرده بوند گفت: با تلاش‌های شبانه روزی صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا سرانجام ۱۴۱ مجرم سایبری دستگیر و در تحقیقات صورت گرفته صراحتاً به کلاهبرداری اینترنتی خود اعتراف کردند.

سرهنگ محمدی با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی گفت: از شهروندان می‌خواهیم بدون مشاهده و دریافت کالا و خدمات از واریز هرگونه وجه به حساب افراد ناشناس خودداری کنند و حتماً معاملات و خرید‌های اینترنتی خود را از فروشگاه‌های اینترنتی مجاز انجام دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار